"Kto nie ma wyboru, nie ma męki" - to niemieckie przysłowie dotyczyło radzieckich ojców i matek: wszystkie dzieci miały te same lalki i przezroczyste butelki na mleko. A współczesny wolny rynek nie tylko oferuje ogromną różnorodność towarów, ale także stwarza problem wyboru i odpowiedzialności za ten wybór. W pogoni za miłością i lojalnością rodziców-kupujących, producenci są gotowi odpowiedzieć na każde żądanie i wystawić bardzo nieoczekiwane towary na ladzie. Co myślisz o, powiedzmy, butach z obcasami? A może różowa trumna dla lalki? A co z suwakami dla dziecka, osłoniętymi puszystymi frędzlami, tak że jednocześnie wyciera się pył?Dlaczego te dziwne towary pojawiają się na półkach, czy jest dobrze czy źle? Natalia Orłowa, specjalistka w dziedzinie handlu detalicznego artykułami dziecięcymi, podzieliła się swoją opinią. Długoterminowa analiza dóbr dziecięcych prezentowanych na międzynarodowych i rosyjskich wystawach potwierdza: młode matki i ojcowie coraz śmielej i, by się rzec, bardziej zabawnie podchodzą do wyboru produktów dla niemowląt. Na przykład na wystawie w Hong Kongu była taka wspaniała ekspozycja: czarna toaletka dla lalek na kółkach, która gra śmieszne piosenki. Jeśli nie uważasz, że ci, którzy je produkują, a ci, którzy kupują to za wariata, ale starają się zrozumieć, czego oczekują nowocześni rodzice od producentów towarów dziecięcych, możesz znaleźć ciekawe trendy.

Jakie powinny być zabawki?

W warunkach ograniczonej swobody wyboru ludzie, po pierwsze, oczekiwali praktycznych korzyści z dóbr dziecięcych. Miało być tanie, ciepłe i wygodne. Te wymagania dotyczące produktów dziecięcych przetrwały teraz: nowocześni rodzice chcą produktów do opieki nad dziećmi
  • pozwoli zaoszczędzić czas na pełne życie i komunikację,
  • były łatwe w użyciu w domu i na spacerze,
  • pracowały dosłownie od jednego kliknięcia, były wielofunkcyjne, złożone lub nadmuchane,
  • zajmowały mało miejsca, były ergonomiczne.
Kolejnym kierunkiem jest wspieranie zdrowego stylu życia.W modzie - motywy sportowe dla dzieci, wigor i zdrowie, wellness, produkty z logo klubów sportowych i obrazy przedmiotów sportowych.Ponadto teraz, gdy oferta masowa pozwala kupić nie to, co się pojawiło, ale wybrać produkty według własnych upodobań, takie cechy jak.

Nie znaleziono produktów, których szukasz.